loading...
دختر چادری
خانم کریمی بازدید : 4 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

-چه امضا بکنی چه امضا نکنی من میرم...

-اما اگه امضا نکنی من خیالم راحت نیست...

-شاید  جنازم هم پیدا نشه...

در دل مادر آشوبی به پا شد...

رضایت نامه را امضا کرد...

پسر از شدت شوق سر به سر مادرش میگذاشت...

-جنازه ام رو که آوردن یه وقت خودت رو گم نکنی ...

-بیهوش نشی ها...

-چادرت رو هم محکم بگیر...

تو چه با غیرت نگران چادر مادرت بودی...

وبرخی مردان شهر من چه راحت تر خودشان چادر از سر زنانشان برداشتند...

من از گفتن شرمنده ام شرم دارم...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 99
  • بازدید کلی : 1,805
  • کدهای اختصاصی
    پخش زنده حرم ساعت فلش مذهبی ذکر روزهای هفته