loading...
دختر چادری
خانم کریمی بازدید : 5 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

افسران - آنها چفیه داشتند...... من چادر دارم


آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند...

من چــــــــادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم...



آنان چفیه را خیس می کردند تا نَفَس هایشان آلوده ی شیمیایی نشود...

من چــــــــادر می پوشم تا از نفَس های آلوده دور بمانم...



آنان موقع نماز شب با چفیه صورت خود را می پوشاندند تا شناسایی نشوند...

من چـــــــادر می پوشم تا از نگاه های شهوت آمیز در امان باشم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 1,758
  • کدهای اختصاصی
    پخش زنده حرم ساعت فلش مذهبی ذکر روزهای هفته